Thursday, July 27, 2006

Indigo djeca

Mislim da je ipak dobro pogledati seriju Taken, bez obzira na to što je Spielberg na okrenuo poentu za 180 stepeni. Sama dinamika interakcije s ljudima kroz noviju istoriju prilično je dobro predstavljena kao i struktura i odnos tzv. “tajnih službi” prema ovom fenomenu i njihova uloga u njegovom zataškavanju. Isto tako i mentalni (psihopatski) profil entiteta koji se nekim “čudom” uvijek zadese u takvim službama. U ovim vremenima ne možemo ni očekivati da će neko provući veću dozu istine kroz holivudsku filmsku industriju, kad je ‘cointelpro’ ubacio u petu brzinu što se dezinformisanja tiče a ona im je jedan od od glavnih ‘ventila’. S tim u vezi, svako mora sklapati svoj vlastiti mozaik na osnovu onoga što mu je dostupno.

Takođe mislim da je sasvim moguće da je jedan od aspekata manipulacije i ova genetska modifikacija ljudi i konsekventna pojava tzv. ‘indigo djece’. Prije nekoliko godina čitao sam jedan tekst na tu temu u Nexus (ili New Dawn?!) magazinu gdje autor na osnovu svog dugogodišnjeg istraživanja tog fenomena kaže: “Ta djeca mogu u svom životu postati vanserijski naučnici, isto kao i vanserijske ubice.” Od onoga što sam na tu temu saznao, čini mi se da se radi o pokušaju stvaranja ljudi sa naglašenim OPS karakteristikama koji će uz to vjerovatno imati povećan intelektualni kapacitet a možda i neke psi-sposobnosti.

Nadalje, slično kao i sa problematikom ‘organskih portala’, tema je prilično osjetljiva, i samo upuštanje u prosuđivanje koje bi dijete moglo biti ‘indigo’ a koje ne, uopšte nije uputno. S druge strane, svaka majka ima tendenciju da u svom djetetu vidi nešto specijalno. Teoretski, stvar bi se mogla ublažiti jedino pravilnim vaspitanjem te djece ali kako kad većina roditelja živi u transu i u svijetu koji je baziran na OPS ‘vrijednostima’!?

S druge strane, na osnovu nekih podataka koji stižu iz te oblasti, čini se da se bliži tzv. ‘kraj ciklusa’ što će navodno biti praćeno i kojekavim katastrofama u vezi kojih se najčešće pominje ‘kiša kometa’. Ako je tako, za očekivati je da će naši pastiri prije toga prebaciti određenu količinu ‘rasplodnog materijala’ na sigurno a vjerovatno će genetika određivati to - koje ovce će biti ‘spašavane’.

Jaka OPS komponenta vjerovatno ima funkciju da usmjeri pažnju tih entiteta na materijalni dio kreacije, sprečavajući ih da vide onu drugu polovinu.

Postoje neke indikacije da kod inkarnacije duša mora da bude u nekoj vrsti rezonancije s genetičkim tijelom. Čini mi se da je duša - duša, i da se one ne mogu dijeliti na ljudsku, reptilsku, nordičku itd. nego da se radi o tome na kom razvojnom stepenu se ona nalazi i kakvog je ‘polariteta’, te od toga zavisi i to gdje će se ona moći inkarnirati i u kakvo tijelo. U slučaju dolaska talasa ili premještaja u 4D, onda postoji i mogućnost da entiteti koji trenutno naseljavaju reptilska tijela u 4D, pokušaju malo da ‘promijene fizionomiju’ stvarajući ‘udobnija’ i ‘ljepša’ tijela za sebe, u koja će se moći inkarnirati, tj. koja će moći da podnesu njihovu jaku OPS frekvenciju.

Isto tako, ponovno naseljavanje 3D zemlje individuama sa izraženijom OPS frekvencijom obezbjedilo bi veće količine energije onima sa gornjeg sprata.

Bez obzira na to da li je neka od ovih teorija tačna ili ne, nama su ruke u odnosu na ovaj ‘fenomen’ svezane (kao i obično). Radi se o ‘trojanskom konju’ za kojeg naslućuješ šta se krije u njemu a istovremeno si nemoćan da ga promijeniš, odnosno, svrhu za koju je namijenjen. Za sada, mi možemo samo biti posmatrači što se ovoga tiče jer je kasno da se u tom smislu nešto promijeni.

Dr Jacobs možda nije slučajno rekao u knjizi the Threat:

(…)Došao sam do zaključka da je ljudska civilizacija izložena jednom procesu ubrzane i vjerovatno, katastrofalne, - promjene, a mi nismo ti koji su zamislili tu promjenu. Ono zbog čega se još neugodnije osjećam je to što se ovdje radi o jednoj promjeni koja je najmanje prihvatljiva za ljudsko društvo, tu se radi o — integraciji vanzemaljaca. (…)

Njihov plan je orjenitisan ka njima samima a ne prema ljudima, kao što bi se očekivalo od jednog programa kojem je cilj reprodukcija. Na kraju, postoji mogućnost da će tu biti i neke koristi za nas, ali ako mi preživimo sve to kao ljudska vrsta; cijena za ovo milosrđe će biti naše odricanje od slobode da upravljamo svojom vlastitom sudbinom a najvjerovatnije i odricanje od naše lične slobode. Uz pomoć jednog kompetentnog istraživanja mnoge nepoznanice i misterije fenomena otmica su riješene. Međutim, tu se sa kristalnom jasnoćom pojavio i jedan od njegovih aspekata. Vanzemaljci su nas prevarili. Oni su nas uspavali, uveli su nas u jedan trans opšte nevjerice i samozadovoljstva, još od početka njihovog prisustva. Tako smo bili nesposobni da razumijemo dimenzije ove prijetnje koju nam oni predstavljaju kao i da im se adekvatno suprostavimo.(…)

Sada je vjerovatno prekasno. Moja lično samozadovoljstvo je već odavno nestalo, i ono je sada zamijenjeno jednim dubokim osjećajem odbojnosti pa čak i jeze. Mi znamo šta ovakvo njihovo ponašanje znači, a sada je imperativ da se upitamo kakve će biti posljedice takvog njihovog ponašanja za buduće generacije čovječanstva. Odgovor na to pitanje vjerovatno nećemo saznati sve dok oni ne ispune svoj plan, a ja mislim da na njega nećemo morati dugo čekati.(…)

***

Na kraju krajeva, mi nismo u stanju da vidimo ni ovaj ‘donji’ dio manipulacije ljudi koja dolazi od strane 3D psihopata i odvija se kroz istoriju do dan danas, pa kako onda možemo očekivati da ljudi primjete neku manipulaciju koja je daleko suptilnija i koja dolazi od strane entiteta koji su izvan naše percepcije i daleko više sofisticirani?!

Sjećam se kad sam jos bio dijete, jednom prilikom sam u društvu dok smo jedne večeri posmatrali zvjezdano nebo, iznenada izjavio da mi dođemo nešto kao laboratorijske životinje vanzemaljcima, nakon čega sam se dugo čudio kako mi je takva glupost mogla pasti na pamet.

Mnogo kasnije, kad sam stvar ispitao malo dublje, ispostavilo se (bar za mene) da sam bio u pravu. Tako, kad sam čitajući kasiopejske transkripte naišao na ovaj dijalog:

Laura: Koja je to najveća tajna?
C/s: Vi ste EKSPERIMENT.

ovo me nije nimalo iznenadilo. Sve to sam podsvjesno već znao.

S druge strane, dovoljno je vidjeti kako su prolazili poljski naučnici koji su radili zajedno sa Lobačevskim u proučavanju psihopatije i njihove uloge u promociji zla na našoj planeti od davnina pa do danas, i dinamiku oko sprečavanja objavljivanja knjige Political Ponerology, pa da se vidi da ni sa psihopatama ne možemo izaći na kraj jer nam čak ni ta anomalija nije dovoljno poznata.

Tako npr. neki dan čitam ovu Vlajkovićevu knjigu u 2 dijela Vojna tajna:

http://www.helsinki.org.yu/docs.php?lang=sr

I vidim kako se autor stalno isčuđava ponašanjem patokratije, pokušavajući da racionalizuje poteze ‘individua s greškom u softveru’ koje istovremeno zauzimaju visoke funkcije na čelu države. Pitam se dokle ćemo se čuditi?! Sve ovo je još davno opisano i događaće se onoliko dugo dok takvima dozvoljavamo da zauzimaju te funkcije i dok gutamo psiho-patološki materijal koje nam iste individue serviraju odozgo.

Mi ne želimo ili nismo u stanju vidjeti stvari koje su nam pred nosom.

Većina ljudi u svijetu nije u stanju da prepozna državo-sponzorirani terorizam, tako da napadi na normalna ljudska bića od strane patokratije, kao što je npr. bio onaj “911”, mogu sasvim neometano da se izvode kao i da se sprovode sve “zaštitne i kaznene mjere” koje zatim slijede. Kad ne možemo vidjeti ni ovaj donji nivo manipulacije, kako onda da vidimo onaj gornji?!

Istovremeno, većina onih koji počnu malo da se bude, upadaju ko muve u PRVU (new-age) zamku i vrlo brzo počinju da pate od ‘sindroma’ –

OVCA-U-NIRVANI.

Svako njihovo djelovanje se nadalje svodi na proklamacije tipa: Mi smo jedno, jedno je sve, ti si ja, ja sam ti, samo ljubav postoji a sve ostalo je iluzija… - i sve ostalo što ide zajedno sa “što je babi milo, to joj se i snilo” – vrstom pogleda na realnost. Ovako “mentalno-kastrirane” individue nisu više u stanju pomoći ni sebi ni drugima. O nekom svjesnom življenju i djelovanju, tu nema ni govora. Oni mogu jedino da sanjaju i projiciraju a usput i da čekaju na Maitreyu ili nekog drugog spasioca za kojeg su iz “pouzdanih” izvora saznali da je ‘prosvijetljen’ i da on samo što nije stigao da nam pomogne u našoj ascenziji. Ili da čekaju na našu ‘svemirsku braću’ koja nam stižu upomoć. Boli glava od gluposti!

U knjizi Donosioci Svitanja na jednom mjestu se pominje da - kad bi znali svu istinu, razbježali bi se na sve strane glavom bezobzira. Na osnovu ovo malo koliko sam sada u stanju da vidim, mislim da je to stvarno tako. Stoga ne mogu da kažem da ne razumijem individue koje upražnjavaju kojekakve tehnike za samo-trankvilizaciju.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Sve sto treba uraditi je jednostavno moraju svi ljudi na ovom svetu da se pobune.E sad kako da se pobunim ja ovako koji sam sve ovo procitao?Od straha mi se kosti lede.Sam i nemocan.Zamisli izleti odma neki Lizard iz zida i gotovo.Mogu odma znaci da se oprostim sa zivotom u ovom telu,pa da biram gde ce mi dusa.Mnogo vise ljudi zna za sve ovo,i nista se ne menja.Pasivni i uplaseni.

5:00 pm  
Blogger Unknown said...

kako mozes biti uplasen nisi sam puno nas je koji bi se pobunili ja sam medu tima koji se spremaju za promjenu u svijetu ako ste za popricat javite mi se na tulwar1@hotmail.com

6:51 am  
Blogger Unknown said...

kako mozes biti uplasen nisi sam puno nas je koji bi se pobunili ja sam medu tima koji se spremaju za promjenu u svijetu ako ste za popricat javite mi se na tulwar1@hotmail.com

6:51 am  
Anonymous Anonymous said...

Good dispatch and this post helped me alot in my college assignement. Thanks you for your information.

11:11 am  

Post a Comment

<< Home